27 Haziran 2013 Perşembe

E-Ticaret Sitelerine Sosyal Medya Etkisi Nedir ?



E-Ticaret günden güne değer ve önem kazanıyor.Firması olanlar, girişimciler ve girişimcilik ile ilgililer kısacası iş kurma, işini büyütme ruhundaki herkes için e-ticaret büyük bir avantaj ve fırsat.

Bu büyük avantaj ve fırsatta fark yaratmak, tüketiciye daha çabuk ulaşmak isteyenler içinse sosyal medya biçilmiş bir kaptan…

Sosyal Medya’nın e-ticaret sitelerindeki satışı arttırmaya etkisinin %60 ‘ı bulduğunu belirten Türkiye’nin en önemli E-Ticaret ve Sosyal medya uzmanı Serkan Hacıömeroğlu ,sosyal medyasız e-ticaret olmaz diye de ekliyor.
E-Ticaret siteniz varsa veya açmayı düşünüyorsanız öncelikle mutlaka facebook,twitter ve blog sitelerinde üyeliklerinizin olması ve buralardan yapacağınız iş ve sektöre yönelik paylaşımlarda bulunmanız ve müşteriniz olabilecek kitleye ile etkileşimde bulunmanız gerekiyor.
İnsanların ilgisini çekecek yapacağınız işle de uyumlu komik,çekici,faydalı paylaşımlarda bulunun.
Sosyal ağlarınızdan size soru sorunlara cevap verin, tatlı sürprizler hazırlayın… Sizi takip eden veya sizinle iletişe giren kişilere değer verdiğinizi gösterin. Ürünlerinizi veya e-ticaret sitenizde sattığınız şeylerin resim,video ve tanıtıcı verilerini paylaşın ve böylelikle sizde sosyal medyanın sunduğu bu avantajı fırsata çevirebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.
E-Ticaret Platformu