8 Temmuz 2013 Pazartesi

E-Ticaret Yapacaklara 9 Yeni Öneri

1-Güvenlik ve Görsellik için Kendi Bölümünüzü Kurun
E-Ticaret Sitenizin görselliği ve farklılığı ile ön plana çıkın.Sitenizde güvenliksistemlerinin olması ve güven vermesi önemlidir.

2-Çin’de Yabancı Girişimde Bulunun
Çin’deki Hangzhouşehri IT’ler için tam bir B2B alanı. Güçlü bir sermayeyle, teknik becerilerini geliştirebilen bir takımla ani bir çıkış yaparak çabucak kendi duruşunuzu belirleyebilirsiniz. Kaliteli ürün gelişimi bir kurumu diğerinden ayıran niteliktir. Bu size, satışlarınıza odaklanmanıza ve e-ticaret üretim yönteminde deniz aşırı ofislerinizde marketçilik yapmanıza olanak sağlayacaktır.

3-Sitenizi Hızlandırın

E-Ticaret sitenizi ziyaret eden bir müşteri hemen sitenin açılmasını ve hemen istediği ürünün almayı ister.İnsanların beklemeye ve vakit kaybına tahammülü yoktur.

4-Müşterilerinizin Beklenti ve İstediklerine Ulaşmalarına Yardım Edin

E-Ticaret sitenizde sattığınız ürünlerin gelişmiş filtrelerden geçirerek, etiket ve gelişmiş arama yöntemleriyle müşterilerinizin tam olarak istediklerini bulmalarına ve kolay ulaşmalarına yardım edin. Müşteriyi zorlayan bir e-ticaret sitesi yapısıkurmayın!

5-E-Ticaret Sitenizde Ürün Sayfalarınızı Revize Edin !

Sitenizin değerini artırmak için sayfalarınızı sürekli test edin ve güncellenyin.Müşteriler en çok hangi sayfalarda geziyor en çok hangi sayfadaki ürünleri alıyor bu verileri test edin.

6-E-Ticaret Sitenizde Gizlenmeyin

E-Ticaret sitenizde sürekli ulaşılmaz olmayın , 7/24 herhangi bir yüz kullanmaksızın satışyapmayın.Müşterilerinizin birbirleriyle etkileşimde olmasına, video ve ürünlere yorum yapmalarına izin verin. Müşteriniz size çok rahat olaşabilsin.

7-Kargolama ve Sigortaya Önem Verin !
E-Ticaret sitenizde sektörün kurumsal kargo firmaları ile çalışın herhangi bir olumsuzluğa karşıkargolarınız sigortalı olsun ve teslimat sürenizi iyileştirin.

8- Detay Bağlantılar Sağlamak

Müşterileriniz için sitenizde her sayfada görünür şekilde ayrıntı bağlantılar sağlayın. E- Ticaret sitenizin başlıca grafik sayfalarında veya yorum köşelerinde olmadığı sürece mutlaka bir telefon numarası veya e-mail adresi olsun. Ürününüzü aldıktan sonra sizinle iletişime geçebilmesi, size ulaşabilmesi gibi başka bir şey daha müşterinize kendini bu kadar mutlu hissettiremez. Müşteri istediği her veriye rahat ulaşsın.

9-Rekabette Farklılık Yaratın

Bilginiz,deneyiminiz ve uzmanlığınız dahilinde bir yer oluşturun. Günlük notlar, yazılar veya bilgi içerikli videolar müşterilerinizin siparişlerini arttıracak yöndeki eylemlerdir. Böylece rakiplerinizden etkileyici bir yolla ayrılmış olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.
E-Ticaret Platformu